donderdag 10 november 2016

Wat deed u op 9 november 2016?

"Putain putain, c'est vachement bien, nous sommes quand même tous des Européens." Op de vraag wat ik deed op 9 november 2016, zal ik later zeggen: een concert bijwonen van Arno in Rijsel, muziek en schoonheid vieren in het Théâtre du Sebastopol, zo'n zaal waar je bijna de Roma voor zou omruilen (ik zeg wel degelijk bijna, de Roma, daar gaan we nooit aan raken). Zeer schone avond, en godzijdank ging het publiek uiteindelijk mee rechtstaan op "Les filles du bord de mer", ik was al rechtgeveerd bij "Oh la la la"... een uiteraard overwegend Frans publiek dat duidelijk veel van Arno hield.



Het is vandaag Dag van de Franse taal in Nederland, ik stuur ze graag twee onderstaande video's, "Les filles du bord de mer" natuurlijk én een fijn nummer uit zijn laatste plaat.





Geen opmerkingen: